Klacht: traag internet

op 23 augustus 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Via Canaal digitaal hebben wij internet naar de snelheid is zeer traag
download 2.31 mbps
up load 0,58 mbps

alls de snelheid 20 Mbps is

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 augustus 2017 om 13:36 geantwoord

Beste heer Van Wijk.

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw internetverbinding erg traag is en dat u hier graag verandering in ziet.

De haalbare snelheid is afhankelijk van de afstand tot de centrale. In uw situatie is deze afstand vrij groot, dit zorgt ervoor dat er veel verlies is van snelheid op de lijn. De snelheid die u ontvangt is de maximaal haalbare snelheid.

Wij kunnen er derhalve ook niet voor zorgen dat uw snelheid hoger wordt.

Het spijt ons niet anders te kunnen berichten.

Vincent
Webcare Canal Digitaal

Bericht van Canaldigitaal

4 weken geleden - Geachte heer Van Wijk, Met de centrale bedoelen wij niet uw eigen modem maar de wijkcentrale. Vanaf deze plek wordt het signaal doorgegeven. Hoe verder deze wijkcentrale van uw huis verwijderd is, hoe minder de snelheid is. Wij hopen dat het nu wat duidelijker voor u is. Met vriendelijke groet, Vincent Webcare Canal Digitaal

Heeft op 24 augustus 2017 om 19:29 geantwoord

Dit verhaal is onzin het internet is nog nooi zo slecht geweest
zorg svp maar voor een vlotte oplossing

Reactie van de melder van de klacht Ad van Wijk

4 weken geleden - Internetsnelheidstest 015102050100+ 0.32 Megabits per seconde Uploadsnelheid testen...2.15 Mbps (downloaden) 0.32 Mbps (uploaden) Wachttijd: 65 ms Server: Amsterdam De internetsnelheid is zeer traag De downloadsnelheid van internet is zeer traag. U kunt browsen op internet, maar het kan langer duren voordat video's zijn geladen. MEER INFORMATIE OPNIEUW TESTEN Feedback

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van Wijk