Klacht: Touch id en scherm van de IPhone 6 werken niet meer

op 29 november 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x naar Apple store Amsterdam geweest, zonder gewenste resultaat. Er werd ons een nieuwe toestel aangeboden en de prijs wat ik moest betalen was €319 , omdat het niet meer gemaakt kon worden. We waren het niet mee eens, omdat de telefoon net een jaar oud was, dus manager werd erbij gehaald en die gaf ons ipv 90 dagen garantie een jaar garantie voor de “refurbished” telefoon, we hebben er niet mee gestemd….Waarom? Het ging om een tweedehandse telefoon, wat Apple refurbished noemt en zij zien dat als een nieuwe toestel, maar wij zien dat als gebruikte telefoon. Voor ons nooit meer Apple, wat een slechte service zeg!

Gewenste Oplossing:

Het gaat om een toestel van €700, die net een jaar oud was, dus kosteloos omruilen of repareren voor de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina32