Klacht: totale onkunde bij typhone

op 16 augustus 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

op 9juli deed ik een bestelling op typhone, lukte niet om betaling te doen, dus ik schrijf 399€ over en stuur hun mail met betalingsbewijs en copie van bestelling die ik wou doen, maar zij vinden geen bestelling, geen betaling, en zelfs mij mail niet, ik heb ontelbare malen gemaild, gebeld, uren aan de wacht gehangen, maar ik krijg geen oplossing, ondertussen is de tel uitverkocht en hebben ze hem niet meer, ik krijg ook mijn geld niet terug, er komt geen oplossing en niemand weet iets, ook krijg ik niemand concreet aan de lijn, wel medewerker die het moet nazien maar daar ook niet in lukt, graag had ik mijn geld terug. ordernr 115112003 klant 0242101 best sony Xperia Z3plus met headphone

Vermits ik de telefoon al ergens anders besteld heb ondertussen, voor 319 ipv 399 en keurig geleverd, wil ik ook geen telefoon meer van hun krijgen, boven dien is hij toch onleverbaar en uitverkocht, dus ik wil mijn 399€ teruggestort krijgen, zij hebben al mijn bankgegevens, die zijn via mijn bank en door mij al gestuurd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cupicado