Klacht: totale flop

op 21 januari 2014 over Belleza in de categorie Mode

Via vakantieveilingen heb ik een cryolipolyse behandeling gewonnen twv 700 euro. Koffie, een intake gesprek en een behandeling. Wat een tegenvaller. Geen koffie of thee, geen intake en geen behandeling van 700 euro. Wat wel. Ik mag plaats nemen achter een gordijn op een tafel met gebruikte handdoeken. Mijn kleding moet op de grond want er is geen plek om het op te hangen. Op mijn been wordt een ding geplaatst.20 min laten zitten en dan de andere kant. Die komt op een heel andere plaats te zitten. qls ikdit aangeef doet het meisje dit op een plek waar ik het wil. 20 min later is het klaar. Als ik aangeef dat het niet op de juiste plek gezet is geeft het meisje toe dat het dan een foutje van haar is. Aan het apparaat zitten 2 mondstukken maar er wordt er 1 gebruikt. Hetblijkt dat je nor, aal gesproken 2 kanten tegelijk behandelt krijgt voor 40 min. Nu dus elke kant 20 min voor het zelfde geld. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit totale oplichting is.

Ik kom uit zaandam hiervoor. Ik wil mijn geld terug en compensatie voor de reiskosten

Alle klachten die gemeld zijn door annieH