Klacht: Total Gas en energie: Incassobureau en extra (onterechte) kosten

op 17 september 2018 over Total in de categorie Tankstations

Beste heer, mevrouw

In maart dit jaar ben ik overgestapt van Total naar een andere energieleverancier.
Hierbij werden er de laatste maanden steeds andere bedragen afgeboekt, als laatste een incasso van eur dik 400,. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht, maar kreeg geen inhoudelijke reactie. Er werd verwezen naar verstuurde emails (welke ik nooit ontvangen heb). Daarop heb ik de incasso gestorneerd.

Vervolgens via de website een klacht ingediend, waarop na 6 weken een reactie kwam… Mijn emailadres is nooit veranderd en men verstuurde dus mail naar een vervallen adres (waarop de server wel een autoreply naar de afzender stuurt en bevestigde dat dit adres niet meer klopte…).

Begin augustus (toen ik reactie kreeg en mij duidelijk werd dat zij communiceerden met een vervallen mailadres) aangegeven dat mailadres veranderd moet worden en dat ik graag specificaties ontvang over de laatste periode (zodat ik geïncasseerde bedragen kan plaatsen).

Nooit iets ontvangen, totdat ik nu door Aertery incasso gebeld wordt waarom ik niet betaal (u raadt het al, ook zij mailen met vervallen mailadres en ook zij krijgen hiervan gelijk een melding middels autoreply vanuit de server).
Ik heb hen mijn goede mailadres gegeven en gevraagd om de documenten zodat ik kan zien hoe bedragen zijn opgebouwd. deze zouden zij mij per mail toesturen.
Sturen zij enkel een aanmaning met eur 80,- aan extra kosten met de melding dat ik voor morgen betaald moet hebben….

Ik ben furieus en voel mij behoorlijk onrecht aangedaan!

graag uw advies.

Jeroen Oudelaar

Graag inzicht in hoe kosten zijn ontstaan en sluitend op de geïncasseerde bedragen. inzicht in factuur van eur 402,79.

Niet hoeven betalen van allerlei onzinnige toeslagen op een factuur welke ik nooit heb ontvangen maar welke al wel geïncasseerd werd. ik heb tot op heden geen idee waarom dit bedrag werd geïncasseerd.
Ik wil best een bedrag betalen als ik weet hoe men bij dat bedrag komt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oudebreg