Klacht: Totaal plaatje

op 15 mei 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik heb veel klachten over Uw Dekamarkt in Heemstede. Om te beginnen vind ik de indeling waardeloos. Erg rommelig. Het personeel vooral de oudere generatie is chagerijnig en vaak onbeschoft. Als je op de zondagochtend komt is er niets voorbereid. Brood nog niet in de schappen, broodmachine nog niet aan. Personeel moest zelfs naar de stekker van de machine zoeken. Al met al een winkel waar ik niet graag nar toe ga alleen als het noodzakelijk is. Laatst vroeg ik een jongen of er een product aanwezig was. Hij keek me niet wetend aan met de mededeling, weet ik niet. Hij liep weg en ik dacht dat hij iemand ging vragen maar toen hij terug kwam ging hij gewoon weer aan het werk zonder mij nog aan te spreken. Toen ik een keer een van de oudere medewerksters vroeg waar iets lag wapperde ze met haar arm richting product zonder mij aan te kijken en ging door met haar werk. Wat is ook al weer de tekst op hun polo? U vraagt en wij staan voor U klaar of iets in die geest. Al met al vind ik het een nare winkel.

Zie boven

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 23 mei 2016 om 14:04 geantwoord

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de supermarktmanager van onze winkel, met het verzoek telefonisch contact met u op te nemen.

Ik heb vernomen dat er voor deze/volgende week een afspraak is gemaakt met de supermarktmanager in onze winkel voor een persoonlijk gesprek voor de verdere afhandeling van uw bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rot winkel