Klacht: Totaal onvriendelijk niet willen helpen chagrijnig

Kynak123456789 op 26 april 2020 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon ging voor het eerst met de bus van tynaarlo naar het hoofdstation, daar moest hij overstappen richting reidiephaven.
Hij heeft geen idee welke bussen waar staan.
In de eerste instantie wisten wij ook niet dat je eigenlijk niet meer de bus mag zonder kaartje, ook dat vertelde hij ons op een zeer geïrriteerde toon hij.
Tot drie keer toe vertelde hij dat we achterin moesten stappen, terwijl ik nog niet eens klaar was met het vragen van mij vraag.
Ik leg de man uit dat mijn zoon nog nooit alleen met de bus is geweest en het dus allemaal heel spannend vind.
Of hij eenmaal aangekomen op het hoofdstation hem wilde uitleggen welke richting zijn overstap halte zich bevond.
Nou dat moest hij daar zelf maar regelen zei hij.
Waardoor mijn zoon gelijk niet meer met de bus wou.
Hij was bang de goeie overstap niet te kunnen vinden en daardoor te laat op zijn werk zou komen .
Met als gevolg dat ik hem heb moeten brengen en halen.
Ik vind dat je als buschauffeur ten alle tijden behulpzaam en vriendelijk moet zijn tegen je klanten anders ben je geen visite kaartje voor je baas.
Buslijn 300 tynaarlo hoofdstation 15.40
25-04-20

Als mijn zoon met een goed gevoel alleen op de bus durft te stappen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kynak123456789