Klacht: Totaal onbereikbaar

op 10 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vlucht is betaald en gaat niet door vanwege de COVID-19 begrijp ik, maar vervolgens krijg ik Cheap tickets niet te pakken niet via mail of telefoon voor het geld terug te krijgen.

Als ik mijn reis terug betaald heb gekregen, of een gepaste ander mogelijkheid waar ik mee kan leven maar nogmaals het liefste mijn geld terug want ik vind dit zooo onbeschoft dat je niet bereikbaar bent op wat voor manier voor jouw klanten daar kan geen smoes voor bestaan mensen kunnen ook van huis uit werken met een telefoon of een laptop...

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 13:47 geantwoord

Beste Steve,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

In de gegevens zie ik dat er op 24 april een annuleringsbevestiging is verzonden. Hierin staat vermeldt dat de restitutie in gang is gezet. Dit bericht is nogmaals verzonden. Ik adviseer je ook je ongewenste e-mail te controleren.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Moniek
Klantenservice cheaptickets.nl