Klacht: Totaal niet te bereiken a-sociaal

op 11 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Tickets en ook autohuur geboekt via cheaptickets naar usa. De trip gaat niet door vanwege Covid-19 iets wat wij begrijpen. Koffers apart geboekt bij vliegmaatschappij, die hebben wij al retour ontvangen. Wij zouden 27 maart vliegen. Tot op heden 0,0 ontvangen van cheaptickets. Zijn niet te bereiken via telefoon of email, als je zo met je klanten omgaat, zegt genoeg over het bedrijf, dit is werkelijk asociaal. Het gaat om ongeveer 4000 euro.

Wanneer wij eindelijk ons geld terug hebben.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 14:30 geantwoord

Beste Rob,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

De annulering is nog in behandeling. Zoals je kunt voorstellen hebben ook luchtvaartmaatschappijen het druk met het verwerken van de vele aanvragen. Wanneer we vanuit de luchtvaartmaatschappij een teruggave hebben ontvangen wordt het teruggestort naar het opgegeven rekeningnummer. Hierover is op 25 maart een bericht verzonden. Inmiddels zijn je e-mail berichten beantwoord.

Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door RobMulder