Klacht: Totaal geen reactie op mail verkeerd

op 15 september 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dik een week geleden een mail gestuurd met een vraag. Ik heb namelijk opgezegd en dit is ook bevestigd alleen wilde ik weten wanneer de laatste betaling is.

Gewenste Oplossing:

Gewoon normaal antwoord geven op een mail. Dat is wel zo klantvriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 15 september 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bokhorst, wat vervelend om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Wij streven ernaar om binnen een week antwoord te geven op vragen die wij via e-mails ontvangen. Daar wij uw bericht 7 september jl. hebben ontvangen, valt dit net buiten de periode die wij nastreven. Wegens drukte is deze vertraging ontstaan. Wij vragen hiervoor om uw begrip. Ik kan u informeren over het feit dat u vandaag nog een antwoord op uw e-mail kan verwachten. Met vriendelijke groet, Alain - Fit For Free Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Debski