Klacht: Totaal geen reactie

op 14 juni 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 24-6 telefoon met verlenging bested
vooruit 400 eur betaals
op 31-5 mededeling dat zij meer gegevens nodig hebben dit gelijk teruggemaild
op 1-6 bericht ontvangen dat ze het hebben ontvangen en binnen 3 dagen alles zouden verwerken
op 10-6 mail gestuurd met verzoek op enige reactive.
Komt geen reactive. inmiddel geprobeerd te bellen met het nummer schijnt te zijn afgesloten.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn telefoon heb of als ik ze kan bereiken om het te annuleren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LoetPolak