Klacht: Totaal geen klantvriendelijkheid in zevenbergen

WhitneyFriskus91 op 05 april 2018 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

vandaag heb ik een kinder tablet gekocht in breda (moerwijk) bij thuiskomst was me.dochter er erg blij mee… er zaten al krassen op het scherm en de tablet zat los. ik zelf woonachtig in zevenbergen ging vragen of ik de tablet mocht ruilen. ze haalde de nieuwe te voorschijn en zeiden je kan ruilen via de fabrikant. Totaal geen zin om mij te helpen. deze service is al vaker gemeld dat er 2 heren met een gezicht van wat doe ik hier staan. Ik vroeg of ze me konden helpen het om te ruilen dit gingen ze niet doen want wat moesten hun er mee. ik heb breda moerdijk gebeld.

ben erg te spreken over de vriendelijkheid van intertoys Breda. nadat ik hun had gebeld mocht ik terug komen om het om het omteruilen. ik moest hiervoor wel na breda komen en dat vonden ze erg triest omdat zevenbergen mij ook konden helpen. De krassen op het scherm kwam omdat er geen beschermhoes op zat daarvoor excuus van breda. ik geef deze zaak een pluim voor de goede vriendelijk service. !mijn dochter is nu helemaal gelukkig

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door