Klacht: Totaal geen hulp gekregen in winkel Spijkenisse, en artikel in prijs verdubbeld!

op 22 april 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Geachte,

Ik ben normaal geen fan van het bewandelen van deze wegen, maar het kan helaas niet anders.
Op 13 april bezocht ik Jysk gevestigd te Spijkenisse omstreeks 16:00. De COVID-19 maatregelen werden goed nageleefd, dat moet gezegd worden. Daar eindigt helaas ook het positieve deel van dit bericht. Ik ben zelf winkel eigenaar en dus ondernemer, en ik kan er heel slecht tegen als er geen gedag wordt gezegd. De klanten komen 1 voor 1 binnen door de maatregelen ( rij-vorming) dus dat is wel een hele kleine moeite. Een valse start dus. Vervolgens vroeg ik waar de boxsprings stonden, en werd er gezegd ja even doorlopen naar achteren. Naar achteren is een vrij breed begrip, maar afijn.. ik had ze gevonden. Nadat ik advies wilde, daarom kom ik ook naar de winkel, werd er gezegd ja je kunt de specs lezen…. die hangen ernaast. Hiervan zakte mn strakke broek gewoon af! Werd dit werkelijk gezegd? Ik ging nog uit van het positieve… al was dat heel moeilijk, en stelde de vraag aan een andere medewerker. Die gaf op zijn beurt doodleuk aan dat hij er geen kennis van had, en verwees me naar dezelfde medewerker die mij net dus afgepoeierd had. Ik was totaal gedesillusioneerd en dacht eraan om weg te gaan, maar de chronische nekpijn van slechte en versleten kussens weerhielden me ervan. Eigenlijk had ik het kunnen weten, maar ik probeerde het alsnog. Ik vroeg nogmaals een medewerker van jullie om hulp over een bepaald type kussen (traagschuim). Ja u kunt zelf even voelen, en de eigenschappen kunt u zelf lezen. Het antwoord was wederom stuitend! Is dat hoe jullie bij JYSK SPIJKENISSE met klanten omgaan? Als jullie niemand willen helpen, blijf dan gewoon lekker dicht! Na het antwoord op mijn kussen vraag, ben ik de winkel uitgegaan. Ik wilde dit alles even laten bezinken, want ik voel me echt super slecht behandeld. Na een paar dagen wilde ik alsnog de boxspring (c45 gold) online bestellen, want ik vond hem wel prima liggen. Ik dacht misschien hadden ze daar gewoon een slechte dag, wie zal het zeggen? Maar afijn, de volgende verrassing doemde op… een verdubbeling van de prijs! WAUW! En dat in slechts een paar dagen tijd! Echt ik heb er geen goed woord voor over. Ik wil jullie langs deze weg melden dat ik met plezier mn geld ergens ga uitgeven, en zal ook iedereen binnen m’n netwerk en daarbuiten ( en die is groot ) afraden ooit IETS bij jullie aan te schaffen. En ik richt me dan specifiek op JYSK SPIJKENISSE, ik kan niet oordelen over jullie andere filialen, maar ik hoop van harte dat ze daar beter omgaan met klanten. Een hele fijne avond verder!
ps. Ik heb geen zin om dit stuk te controleren op spel- of grammatica fouten, maar ik hoop dat mijn boodschap duidelijk is.

Ik kan niet tevreden zijn, het leed heeft al plaatsgevonden. Ik ga absoluut niet het dubbele betalen voor de c45 GOLD boxspring, omdat ik gewoon NIET geholpen ben op het moment dat ik hem wilde kopen! Belachelijk. Op zijn minst excuses van iemand die hierover gaat, zouden op zijn plaats zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 30 april 2020 om 11:13 geantwoord

Beste Qaiser,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij schrikken ervan te lezen dat u deze ervaring met ons personeel in Spijkenisse heeft gehad. Dit is uiteraard niet de klantenservice en de klantvriendelijkheid dat wij willen zien. Onze excuses voor het ongemak.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. Nu kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij sturen uw bericht door naar de manager van de winkel in Spijkenisse. Deze zal contact met u opnemen over uw klacht en deze intern oppakken met het personeel.

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende ervaring.

Bojin

Heeft op 28 mei 2020 om 18:23 geantwoord

Ik ben helaas nu een aardige poos na data nog steeds niet benaderd... jammer!

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste Qaiser,Hartelijk dank voor uw bericht.Het spijt ons te lezen dat u tot op heden niet bent benaderd. Nogmaals onze excuses. Wij hebben uw bericht onmiddellijk doorgestuurd naar de regiomanager. Deze zal uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Bojin

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Beste Qaiser,Het spijt ons te lezen dat u tot op heden niet bent benaderd. Nogmaals onze excuses. Wij hebben uw bericht onmiddellijk doorgestuurd naar de regiomanager. Deze zal uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet, Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door qaisernova