Klacht: tot 2 x toe niet bezorgd!

op 14 juli 2012 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling geplaatst bij Kiabi.
De eerste keer het laten bezorgen bij een DHL service punt (plus lutz heyhoef tilburg)
Deze hebben het pakketje retour moeten zenden omdat er geen naam en adres op stond voor wie het pakketje bedoeld was.
Ondertussen via de mail contact gehad met kiabi en het pakketje zou alsnog (met flinke vertraging) naar me verstuurd worden. Dit is echter niet gebeurd. Geld wel teruggestort.
Ik moest het maar opnieuw bestellen. Dit gedaan en dit maal maar thuis laten bezorgen. Kijk ik op het internet naar de status van mijn pakketje, kon het weer niet worden bezorgd i.v.m. ontbreken van de adresgegevens!
Kiabi reageert erg slecht (niet/traag) op emails. Ook krijg je vaak onzinnige info van ze waar je niets mee kunt.

Dat het pakketje komende week bezorgd wordt.
En op zijn minst excuses of vergoeding voor de ongemakken en irritaties.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiabi.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiabi.nl

Heeft op 19 november 2012 om 09:29 geantwoord

De klant heeft haar geld terug gekregen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Kiabi.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht SpikyBowie

5 jaren geleden - heb niet mijn geld terug gekregen. 1 ding weet ik zeker, bestel nooit meer iets bij jullie en zal alleen negatieve reclame maken, sterker nog: geen!

Bericht van Kiabi.nl

5 jaren geleden - Beste mevrouw, Als u uw bestelling niet ontvangen heeft en uw geld ook niet retour heeft gehad, kunt u mij dan een mail sturen op klantenservice@kiabi.nl ? Dan ga ik dat voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door SpikyBowie