Klacht: torenhoge kosten mobiel buiten EU

op 09 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vandaag pas echt door hoe slecht Tele2 zijn klanten behandeld. Afgelopen week was ik naar Macedonië geweest. Omdat ik geen wifi had en wel heel graag wilde internetten had ik heel even het mobiele netwerk aan gezet om via de website een buiten de EU-bundel te bestellen. Eenmaal op de website aangekomen, wilde ik mijn bundel gaan bestellen. Tot mijn grote verbazing stonden bijna alle landen ertussen BEHALVE MACEDONIË. Ik bleef dus zoeken op de website om op zoek te gaan naar een bundel voor Macedonië. Na een tijdje zoeken gaf ik het op en heb ik mijn mobiel netwerk uitgezet. Toen ik even wifi had in een restaurantje, keek ik even op de Tele2 app en stond er ineens een bedrag eroverheen van 50 euro. Dit is een heel erg groot bedrag voor een student. Hier was ik het dus absoluut mee eens en ik ging bellen met de klantenservice. Deze vertelde mij dat ik de kosten moest betalen, omdat ik op internet had gezeten. Toen ik vertelde dat, dat kwam omdat ik een bundel wilde bestellen en Macedonië er niet tussenstond hadden ze daarbij de Klantenservice geen boodschap aan. Wel wilden ze uitzoeken hoe het tot stand was gekomen. Nu kwam ik erachter dat slechts ÉÉN MB 10 EURO kostte. Voor 5 mb waar ik alleen maar op zoek was naar een bundel voor in macedonië was ik dus een bedrag van VIJFTIG euro kwijt. Dit vond ik echt niet normaal en zelfs de klantenservice gaf toe dat de verwarring logisch was, dat Macedonië er niet tussen stond. Hierdoor gaan klanten blijven zoeken. Dit heeft me een kloten humeur gegeven op vakantie. Ik heb namelijk helemaal geen plezier gehad van de 5 mb, omdat ik slechts op zoek was naar een internetbundel. Daarnaast stond Macedonië er niet bij en heb ik uiteindelijk ook geen bundel kunnen aanschaffen. Daarna de slechte behandeling van de klantenservice om de schuld bij de klant te leggen ipv bij zichzelf. Ze waren helemaal niet bereid om te compenseren. Wanneer er geen oplossing komt, zijn ze mij als klant kwijt, want ik ben het spuugzat.

Wanneer ze de 50 euro kosten kwijtschelden, omdat ik voor 50 euro geen stukje plezier gehad heb.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjorieborie