Mijn Klacht:
betaling van € 12,50 ADMINISTRATIEKOSTEN voor een BTW bedragje van
€ 5,40!!!!!!!!!!!!
Dat er BTW afgedragen moet worden, PRIMA!
Waarom iedere x dit ongelooflijk hoge bedrag aan administratiekosten en waarvoor????
Omdat DHL zo’n bedragje voorschiet?????
Geen woorden over dat het maar € 10,00 is. Voor de klant is dit gewoon € 12,50!!!
waarom dit niet op een eerlijke wijze doen ipv de klant zo te behandelen.
Waarom moet dit iedere x betaald worden.
deze kosten lijken mij buitenproportioneel
waarom geen aangepaste ADMINISTRATIEKOSTEN aan het te betalen BTW bedrag of waarom niet een bedrag per een x aantal bestellingen.
dit maakt het kopen van producten buiten Europa ontzettend duur.
Al die misschien wel miljoenen internationale pakketjes en dat vermenigvuldigt met € 12,50.
Is dit niet een enorme inkomstenbron?
Graag informatie hoe dit te kunnen omzeilen.
Is er een prijs of gewichtsgrens die gehanteerd wordt waarboven DHL alles in rekening brengt?
Ik heb jarenlang in de US besteld onder de $ 150,- zonder enig probleem. Sinds een jaar moet ik iedere x betalen zelfs onder de $ 90,-
Graag inzage hierin.
Ik ben ervan overtuigd dat ik verre van de enige ben die hier zo over denkt.
Gewenste Oplossing:
beantwoording van alle vragen + een oplossing voor dit probleem

