Klacht: bestelling niet geleverd

rogerrita13 op 01 mei 2021 over Topparfumerie.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere emails verstuurd en dan krijg ik telkens een antwoord dat altijd de waarheid omzeild. Zij bevestigen zelf dat ze de bestelling ontvangen hebben en dan nadien komen ze af, of ik de bestelling met cijfers kan doorgeven. De bestelbon staan helemaal geen cijfers maar wel KQZMFSVED; Het is op 22/04/2021 van de rekening gegaan bedrag, 38,97€ en naar de rekening ROQS Cosmetics B.V.Nederland Rijen

Gewenste Oplossing:

Ofwel het bedrag terug , maar n eerste instantie toch het product leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topparfumerie.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topparfumerie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rogerrita13