Klacht: 5 mei 2022 daar heb ik het parfum besteld en betaald, helaas heb ik het parfum niet ontvangen, ook zijn er geen antwoorden op mijn vragen en e-mails

Anna Malgorzata op 18 mei 2022 over Topparfumerie.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Op 5 mei 2022 heb ik online een damesparfum besteld bij Topparfumerie.nl (ik betaalde 78,98 euro plus bezorging) De levering zou voor 12 mei zijn. Helaas heb ik tot nu toe dit parfum of enige informatie erover … Ik heb drie e-mails geschreven met een vraag … maar helaas ook geen antwoord ontvangen … Ik weet niet wat ik moet doen . .. Help alstublieft! Anna

Aangezien Topparfumerie.nl mij de bestelling niet heeft gestuurd en er geen contact of informatie of enig antwoord op mijn vraag per e-mail is, vraag ik Topparfumerie.nl om mij mijn geld terug te geven.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topparfumerie.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topparfumerie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Malgorzata