Klacht: Topdekmatras van Matrasprijzen

op 06 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

De topdekmatras van Matrasprijzen.nl die ik begin dit jaar (januari 2012) bestelde, bleek veel dunner te zijn dan de deal beloofde, en ik heb heb daarom eindeloos emails gestuurd naar Groupon en Matrasprijzen. Zij beloofden dat ik de matras terug kon sturen via een retourprocedure waarvoor ik een formulier bij Matrasprijzen.nl in moest vullen, en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen van Groupon, en het verzendgeldvan Matrasprijzen. Allereerst wilden zij dat ik de retourzending zelf zou betalen, maar ik kreeg bedongen dat als zij een verkeerde, veel te dunne matras stuurden, zij ook verantwoordelijk waren voor de kosten.
Na eindeloze emails (Groupon is niet te bereiken telefonisch) en matrasprijzen is niet telefonisch te bereiken en heeft geen adres op hun website.)waarbij ik van Groupon naar Matrasprijzen werd gestuurd en weer terug, heb ik nog steeds een matras liggen die nog steeds niet opgehaald is door Matrasprijzen, en daardoor nog steeds geen geld terug van Groupon. Dit drama is al meer dan een half jaar aan de gang.

Ik wil dat groupon en Matrasprijzen.nl zich houden aan de afspraken die zij met mij via email gemaakt hebben: de topdek matras wordt opgehaald en mijn geld terug van Groupon.nl en het extra verzendgeld van Matrasprijzen.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 09:53 geantwoord

Beste Maria,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Het volledige aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door mariadevalk