Klacht: Top met boothals

op 16 juni 2018 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

(Ik heb dit ook al twee keer gemaild naar het contact adres van de Bershka)
Beste medewerker van de Bershka,

Afgelopen 12 mei 2018, heb ik bij jullie een bestelling geplaatst met het bestelnummer: 373970492. Bij deze bestelling zat een top met boothals (de naam van het artikel) in maat s. In het wasvoorschrift staat dat deze top gewassen moet worden op 30 graden, hier heb ik mij dus ook aan gehouden.
Maar helaas moet ik toch mede delen dat deze na 1 keer (!) wassen al gekrompen is en zeker niet meer de maat s is die hij was.
Nu weet ik niet of jullie hier een regeling voor hebben maar ik neem aan dat hier wel een oplossing voor moet zijn. 16 euro voor een top die ik maar 1 keer aan heb kunnen doen vind ik toch best veel.

Hopelijk kunnen we er samen uit komen en ik hoor graag een antwoord tegemoet!

Amanda Vriends

Verder serves was super! Bestelling prima bezorgt en ook niet te lang op hoeven wachten. Alleen jammer dat de communicatie dus niet via de mail kan en dat dit dus ook nog niet is opgelost...

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Vriends