Klacht: skoda oktavia

op 15 juni 2012 over Top autos in Wijchen in de categorie Autodealers

ik heb een skoda bij *en zijn familie gekocht maar voor dat ik geld betaald heb ik tegenn *gezegt dat ik geen verstand van autos had zei die geen probleme.zijn zon of medewerker heeft de auto gestart maar de radio deed het niet voor *  zouden ze ander radio in doen als ik de auto koop gelijk tijd hoord ik een geluid uit das boord zijn medewerker zei dat kwam door dat de radio niet aangesloten was ,na dat ik geld heb betaald zei * dat de zekering niet in zat dat ik zelf kon nieuw zekering kopen voor paar euros ik heb geaccepteerd maar wel gezegt dat als het geluid straks niet stopt dat ik dan terug zal komen zegt hij geen probleme ,na paar dagen heb ik hem gebeld afgesproken om te komen voor reparatie ben ik langs geweest heeft ie gekijken geluisterd met zijn werknemers maar hun oplossing was om mij uit te schelden ,duwen uit hun terrein met geweld agressiviteit ,geprobeert zelf me dood te rijden met zijn werknemers ze zijn vervolgens weg gereden naar hun woning daar heb ik hun ook gevolgt met mij vriend en naast zijn door geparkeerd toen kwam hij uit met een oud auto en mij auto kapot gereden (deuk in mij kenteken plaat voor en krassen aan de voor kant

mij airco systeme goed maken want de skoda dealer zei dat dat kan duur zijn om te maken en het deuk op mij kenteken plaat en de krassen weg werken

Alle klachten die gemeld zijn door africa