Klacht: Tondeuse Y276/084

op 05 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het opzetstuk 3mm/6mm blijft niet zitten op het apperaat.
Zou ik tegen betalling een nieuwe kunnen kopen?
Het is juist dat onderdeel wat ik graag wil gebruiken

Gewenste Oplossing:

Als ik tegen betaling aan een nieuw opzetstuk zou kunnen komen zo dat ik de tondeuse optimaal zou kunnen gebruiken
Het opzet stuk3mm/6mm is veel te ruim en val er elke keer vanaf, zelf een plakbaandje helptniet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 09 juli 2012 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste arie.elselien@hotmail.com,

We hebben je opmerking in behandeling genomen. Inmiddels is er telefonisch contact met je geweest.
Hopelijk is je opmerking naar tevredenheid opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met klantenservice.

Met vriendelijke groet,
neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door arie.elselien@hotmail.com