Klacht: Tomtom 5200

op 05 februari 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Ik heb dit toestel sinds juni vorige jaar en dit heeft nog geen enkele keer goed gewerkt. Na maanden geen GPRS aansluiting moest ik mijn toestel opsturen voor herstelling. Ik kreeg dit nu terug met een FRANSTALIGE UITLEG waar ik niets van begrijp. Sinds mijn toestel terug is heb ik geen stembesturing meer en reageert men zelfs niet op mijn mails.
Mijn oud toestel Live 120 is op dezelfde manier voor de taal ingesteld en daar werkt de stembesturing wel. Kan iemand mij helpen of is er iemand met hetzelfde probleem?

Tot op heden ben ik helemaal van niets tevreden van dit nieuwe toestel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van TomTom

8 maanden geleden - Hoi Carina, Wat vervelend om te horen dat je de GO 5200 retour hebt ontvangen in het Frans en zonder stembesturing. Ik heb mijn collega's van de klantenservice gisteren met spoed verzocht te reageren op je e-mails en zij hebben inmiddels je een e-mail gestuurd met als het goed is de oplossing voor de problemen. Mocht je er met de klantenservice nog steeds niet uitkomen dan hoor ik graag weer van je. Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:01 geantwoord