Klacht: Tommy Teleshopping reageert niet op klacht via contactformulier

op 15 juli 2015 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee maal een klacht via een online contactformulier gestuurd naar Tommy Teleshopping waarop niet gereageerd wordt.
De klacht betreft het niet ontvangen hebben van de bestelde goederen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelde goederen thuis ontvang en dat iki de verkeerde goederen gratis retour kan zenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 15 juli 2015 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 15 juli jl. telefonisch contact gehad met de klant. Vraag besproken en opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Heeft op 22 juli 2015 om 00:20 geantwoord

Retour formulier ontvangen. Goederen retour gezonden nu nog wachten op terugstorten van aanbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door melgoos