Klacht: Tommy; gebeurt er nog iets?

op 07 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb bij TT de Pressure King Pro snelkookpan.
De pan werd geleverd met een snoer geschikt voor het Engelse lichtnet, niet voor het Nederlandse. Mail gestuurd naar TT. Keurig antwoord gekregen, of ik een foto wilde sturen van het meegeleverde snoer, na ontvangst en constatering dat het inderdaad een verkeer elektriciteitssnoer is, zou ik een juist snoer ontvangen. Er zat trouwens ook geen Nederlandse handleiding en receptenboek bij, maar deze heb ik vrij simpel van hun site kunnen downloaden.
Na voldaan te hebben aan hun verzoek betreffende de foto, is bij TT de grote stilte klaarblijkelijk uitgebroken, want; géén nieuw snoer, en géén antwoord meer op een vervolgmail. Uiteindelijk aangegeven dat ik klacht hier zou melden, dus bij deze.

Wanneer ik het juiste snoer heb ontvangen voor aansluiting op het Nederlandse lichtnet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 juni 2016 om 11:05 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht is er telefonisch contact geweest met de klant.

In het gesprek is de klacht besproken en opgelost met de klant. De juiste stekkers worden momenteel gestuurd naar Tommy Teleshopping waarna wij gaan uitleveren aan de klanten.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door H. Wiering