Klacht: Tom tom terug gestuurd, geen geld terug van Groupon

op 01 februari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keurig besteld: een tom Tom van 75 euro, teruggestuurd naar Tom Tom, geen geld terug van Groupon, ze beweren zelfs, dat ik nog nooit een Tom Tom heb besteld, terwijl ik dit bedrijf een afschrift van mijn Rabo creditcard heb gestuurd daar is op 31-12-2013 een bedrag van 81,95 afgeschreven door Groupon.
DIV. Mails heen en weer, met laatste mededeling dat ik nog nog een Tom Tom heb besteld
Wat is het advies. Vr. Groet. Tiny Knaap

Gewenste Oplossing:

Dat het geld, in ieder geval 75 euro terug wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tiny knaap1