Klacht: tom tom retour

op 13 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tom tom deed het niet zo goed
dit ook doorgeven aan wehkamp
je kon op teruggeven of ter reparatie klikken
nu hebben ze het te reparatie aangeboden en ik krijg mijn geld niet terug
krijg de tom tom retour en ze hebben alleen maar naar fabrieksinstellingen gezet

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 jaren geleden - Beste, als ik het goed begrijp heb je de de tom tom terug gekregen en werkt hij nog steeds niet of wil je de tom tom helemaal niet meer en daarom graag je geld terug? Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 november 2018 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Aangezien deze kwestie al erg lang open staat gaan we de klacht sluiten.

Ik hoop dat je inmiddels door ons bent geholpen. Mocht dit niet het geval zijn zou je ons dan jouw klantgegevens en een korte omschrijving kunnen e-mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl? Wij pakken het dan zo snel mogelijk op.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door marceldb