Klacht: toiletgebruik

op 21 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 17 januari om 12.15 uur wilde ik in de trein van Rotterdam naar Breda gebruik maken van het toilet.
De dichts bijzijnde was defect, stond op de deur. De conducteur die daar stond zei: er zijn er 9 , dus ik op zoek naar het volgende toilet. Ook daarop stond defect. Ik gaf de moed niet op dus naar de volgende. Hier stond de toiletvloer blank en het de toiletpot vol plas. Een hachelijke situatie dus. Het laatste toilet zag er niet naar uit, dat deze sinds de vorige dag/avond was schoongemaakt.
Dit is niet de eerste keer dat ik melding maak van smerige toiletten in de trein.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alle aanwezige toiletten te gebruiken en in schoongemaakte staat zijn. Zeker aan het begin van d dag moet dat haalbaar zijn mi.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KRIJGER