Klacht: toezending e-mails

op 05 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij tig keer afgemeld voor uw e-mails. Per e-mail, telefonisch, via de site en vele malen onderaan de e-mails, maar het blijft gewoon doorgaan.
Ik verzoek u nu nogmaals dringend onmiddellijk te stoppen met het toezenden van e-mails aan mijn (e-mail)adres

Gewenste Oplossing:

onmiddellijk stoppen met toezenden e-mails

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 123Jantje456