Klacht: toezegging gedaan

Yahyamirzai op 19 februari 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb meerder malen gebeld met tele2. Hierbij toezegging gehad en sinds December is er niks nagekomen. vervolgens heb ik met 4 collegas gebeld waaronder veerle en Zahida Hoessein die beiden mij terug zouden bellen om het in orde te maken. Tot mij verbazing krijg ik een mail met dat ik mij contract zou hebben opgezegd per direct. Terwijl ik een contract heb die ik pas heb getekend.

Ik heb aangegeven om het onbeperkt bellen te nemen in contract wegens buitend bundel kosten en vervolgens zou ik ook een tegoed krijgen van 33 euro en daarvan in de plaats is nu mij contract opgezegd en ik probeer te bellen maar er zi constant 80 mensen voor mij. Dus ik ben helemaal niet te spreken over de services en werknemer die verschillende dingen zeggen en geen notitie achter wordt gelaten en ik nu een afkoopsom krijg welke ik vandaag ongedaan wou maken maar Zahida Hoessein zou mij terug bellen en dit is niet gedaan.

Als ik mij vergoeding krijg van 33 euro welke 3 keer is toegezegd maar sinds vorige niet heb gekregen en mij mij afsluting ontgedaan wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yahyamirzai