Klacht: toewijzing van stoelen ver uit elkaar waardoor extra kosten

op 02 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

net als andere jaren checkte ik vandaag 1 week van te voren in echter werden de 4 stoelen elk allemaal ver uit elkaar toegewezen terwijl er ruimschoots voldoende plekken beschikbaar waren. Nieuwe manier van geld verdienen want nu waren we genoodzaakt andere te plekken te kiezen wat Ryanair voor de heen en terugreis eur 40 extra oplevert.

Gewenste Oplossing:

Graag weer terug naar nieuwe situatie waarbij je wanneer je 1 week van te voren incheckt gewoon stoelen naast elkaar kreeg indien dit beschikbaar was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde Dirk