Klacht: Toetsenbord + USB-C poorten defect bij een GLOEDNIEUWE Apple Macbook pro laptop van €3200,-!!

op 28 juni 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb een gloednieuwe Macbook Pro 15’’ aangeschaft, maar sinds het begin (openen van de doos) is het toetsenbord waardeloos. Bepaalde toetsen werken soms wel en soms niet, sommige toetsen voelen zeer raar aan, alsof je een pudding indrukt. Heb dit probleem uit de doos al, maar kon hem destijds niet wegbrengen gezien ik hem nodig had voor mijn studie. Hoe kunnen jullie dit probleem oplossen? Het is namelijk -totaal- onacceptabel/ronduit schandalig dat ik €3200,- voor een laptop betaal waarvan het toetsenbord niet eens fatsoenlijk functioneert. Schande.. Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik woon in Maastricht en en er is hier geen officieel Apple store. En kan mijn laptop niet lang missen met betrekking tot mijn rechten studie.

Hierbij mijn serie nummer: C02T6435GTFM

Ik gebruik al 7 jaar alle Apple producten, maar dit is schandalig en ik ben benieuwd hoe dit probleem in een korte tijd op te lossen is.

Hartelijke groet,

J Rombout

Oftewel bij een toetsenbord reparatie op zeer korte termijn, oftewel een nieuwe laptop gezien de usb-c poorten nu al speling hebben en soms niet werken bij zo goed als geen gebruik; en dat voor een laptop van 3200,-?! Schandalig!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jprombout