Klacht: Toeteren

op 12 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Als bewoner van het appartementencomplex een de Heerderweg in Maastricht, vraag ik mij af waarom de treinen van Arriva steeds keihard toeteren op het traject tussen Maastricht CS en Maastricht Randwyck. Dit gebeurd steeds ’s avonds en ’s nachts en is zeer storend. Voordat Arriva op dit traject reed, gebeurde het niet dat er vrijwel dagelijks getoeterd werd. Waarom gebeurd dit en kan het a.u.b. stoppen?

Als er niet getoeterd wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste j.braeken@home.nl, Ik begrijp dat dit storend is. Ik durf je niet te zeggen wat hier de reden voor is. Ik ga het voor je navragen. Als we meer weten komen we bij je terug. Excuus voor het ongemak tot nu toe. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 24 april 2017 om 10:47 geantwoord

Beste j.braeken@home.nl,

Omdat wij helaas geen terugkoppeling meer hebben ontvangen, sluit ik deze melding. Mijn excuses voor de overlast.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 mei 2017 om 13:00 geantwoord

Er IS GEEN oplossing. Probleem geldt nog steeds!

Alle klachten die gemeld zijn door j.braeken@home.nl