Klacht: toestemming voor een nekoperatie

op 24 januari 2017 over CZ in de categorie Verzekering

Mei 2016 is er geconstateerd dat ik 3 erg versleten nekwervels heb ,en specialist dr vandemortele uit Aartselaar stelde voor een operatie te doen.Ik heb daar in toegestemd,mede omdat ik steeds meer dicloflenac moet innemen om de pijn te sussen. Dr. vandemortele zou de operatie aanvragen bij jullie en dat is gebeurd op 1 juni.In aug. nog niets gehoord,ik bellen naar dr. vandemortele of dat hij al iets gehoord had van jullie,ook niets.Ik naar jullie gebeld,jullie hadden niets binnen gekregen van een aanvraag tot operatie.Dr.vandemortele opnieuw een aanvraag ingediend.Oktober nog niets gehoord,ik jullie weer gebeld met de vraag ofdat jullie samen in contact konden treden voor een operatie,dat kon maar moest eerst goedkeuring geven middels een handtekening op een formulier dat ik door jullie toegestuurd kreeg . Weer gewacht tot eind oktober,gebeld met Dr vandemortele hij heeft jullie weer gebeld op 2 november met het antwoord dat het goed zou komen. Nu is het eind januari 2017 en heb nog niets gehoord van jullie,terwijl dat de pijn alsmaar erger wordt,wanneer hakken jullie die knoop eindelijk eens door

Als ik toestemming krijg tot operatie

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

10 maanden geleden - Beste Jac, Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega's van team Klachten en Geschillen zodat zij deze grondig kunnen beoordelen. Zij nemen dan binnen 5 werkdagen contact met je op. Verder mijn excuses dat je al een vraag voor beoordeling hebt ontvangen. Ik klikte per ongeluk op de verkeerde knop. De beoordeling hoef je natuurlijk pas in te vullen nadat je contact hebt gehad met mijn collega's van team Klachten en Geschillen. Groet, Karlijn

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 21 april 2017 om 13:11 geantwoord

OP 11 april 2017 heeft een medewerkster van team Klachten en Geschillen gebeld met onze klant en terugkoppeling gegeven dat de aanvraag is afgewezen omdat er onvoldoende info is aangeleverd en we ondanks verschillende pogingen geen contact krijgen met de arts in het ziekenhuis. Onze klant ontvangt een brief met de afwijzing. Als de arts de info alsnog aanlevert wordt deze info alsnog beoordeeld. De brief met afwijzing is ook op 11 april 2017 per post verstuurd naar de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac.Borremans