Klacht: Toestelverzekering

op 03 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Kpn ongeveer 2 jaar geleden abonnement genomen met toestel verzekering.
Nu is mijn toestel helaas stuk en ik heb een schade claim ingediend.
Tegenwoordig krijg je bij KPN geen nieuwe maar een gerecycled toestel maar goed je hebt toch geen keuze.
dus kreeg ik een gerecycled toestel toegestuurd vervolgens kwam ik erachter kwam dat het simlocked was,
ik heb gelijk toestelverzekeringen weer opgebeld.
daar kreeg ik te horen , o sorry meneer stuur maar terug sturen we je een simlock vrije toestel.
Dus heb ik de toestel netjes terug gestuurd.
Vervolgens krijg ik netjes te horen meneer u krijgt geen simlock vrije toestel want wij hoeven geen simlock vrije toestel naar u toe te sturen dat staat niet in de voorwaarden.

IK VIND DAT KPN ZEER SLECHT MET KLANTEN OMGAAT.
ALS EEN GROOT BEDRIJF ALS KPN IETS TOEZEGT MOETEN ZE HET OOK NAKOMEN.

Gewenste Oplossing:

.Ik heb al 200 euro aan verzekering geld betaalt op een toestel dat 800 euro was.
Nu wil ik of dat mijn huidige toestel gerepareerd wordt of een nieuwe toestel dat simlock vrij is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raja fahim