Klacht: toestellen stoppen er op hetzelfde moment mee. Druk op de knop van apple???

op 12 juli 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn dochter heeft een iPhone 5 en deze ging van het ene moment op het andere moment in de loops. Scherm viel uit en af en toe kwam het apple logo in beeld en weer weg. we dachten dat het de accu was maar deze was een paar maanden geleden vervangen. Nu blijkt het moederboard kapot te zijn. De man in de winkel vertelde mij dat hij de dag ervoor ook een klant had met hetzelfde probleem. Echter de volgende dag deed mijn laptop die dezelfde leeftijd heeft precies hetzelfde en sprak ik bij toeval een goede vriend en de telefoon van zijn vrouw had exact hetzelfde op hetzelfde moment. ik krijg sterk de indruk dat apple iets in de software heeft verwerkt waarbij toestellen crashen en mensen dus een nieuw toestel gaan kopen. Dit kan natuurlijk niet. Een toestel kan uiteraard kapot gaan maar afzonderlijke apparaten op bijna hetzelfde moment daar zet ik echt mijn ???? bij. Ik wilde een mail naar apple sturen maar ik kom niet echt achter een mailadres waar ik mijn klacht kan neerleggen en als ik support wil moet ik het serienummer intoetsen. Laat ik die nou net niet zien want het toestel kan niet meer aan.

wanneer ik zeker weet dat een toestel stuk gaan omdat de levensduur op is en niet dat apple toestellen uitschakelt in de hoop dat klanten een nieuwe gaan kopen en dit omzet verhogend werkt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Franc1973