Mijn Klacht:
Mijn toestel Samsung a52 is netjes afgegeven omdat het volgens de verzekering de beste weg te gaan was.
Ik kreeg bericht dat mijn toestel gerepareerd kon worden, dus netjes betaald en aan de verzekering opgegeven. Uw toestel is klaar en kreeg hem netjes terug gestuurd. Dacht ik erin zat een kapotte s20 en kreeg bericht dat mijn toestel toch niet te repareren was en ik mijn geld terug kreeg. Maar dit is mijn toestel helemaal niet blijkbaar is mijn toestel via dinalogic omgewisseld me de emei van een andere s20. Maar ik heb niemand weken kunnen bereiken ,nergens werd op gereageerd. Dinalogic schoof het af op dinafix, maar die reageerde nergens op.
Na weken eindelijk mail van de klantenservice met letterlijk 8 verschillende verhalen.
De s20 is opgehaald gisteren maar
tot op de dag van vandaag mijn toestel nog steeds niet terug en geen idee of die gemaakt is of ik hem überhaupt terug krijg.
Samsung heeft een claim ingediend hoor ook niks. Laat staan hoe ik dit uitleg aan de verzekering allemaal.
Slechte zaak !!!!
Gewenste Oplossing:
Mijn toestel terug of een nieuw toestel zsm!
