Klacht: Toestel Samsung A3

op 06 april 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer,mevrouw,

Op woensdag 29 maart ben ik met mijn toestel Samsung A3 terug gegaan naar media markt te Rotterdam. Ik heb mijn toestel in december gekregen icm abonnement bij telenet 2. Mijn toestel gaf uit niets aan dat de apparaat oververhit raakt terwijl apparaat gewoon koud is ik kon er wel mee bellen en berichten sturen maar de apps kon ik niet gebruiken dan gaf hij aan dat het oververhit raakt. Medewerker van media markt heeft er naar gekeken en fabrieksinstelling opnieuw ingesteld naar de melding kwam weer naar boven beste msn gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk aan de sensor ligt die de temperatuur regelt?. Hij heeft het opgestuurd ter reparatie naar dynafix. Gister ontving ik een email dat mijn toestel total loss is verklaard door vallen stoten?? En dat de deze schade niet onder garantie vakt en aks ik wil dat het gemaakt wordt moet ik €240 betalen wat ik bizar vind mij toestel is 1 keer gevallen in januari heeft een kleine schade zoals bijna elke telefoon tegenwoordig maar werkte prima daarna 3 maanden later krijg ik deze melding uit het niets. Ik heb dynafix gemaild dat ik dit heel vreemd vind maar zij wimpels mij af vind dit echt niet kunnen vinden het ook erg makkelijk op het daarop te gooien. Op radar en klacht.nl zij er veel klachten binnen gekomen met hetzelfde ervaring die ik nu heb. Dynafix scheelt mijn nu af dat ik contact op moet nemen met de fabrikant Ik hoop dat uw mij kunt helpen ik heb een abonnement die doorloopt dit eind 2018 waar ik nu geen toestel heb. Ik ben al 15 jaar trouwe Samsung klant ik heb altijd goede ervaringen tot nu.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een tegemoetkoming of dat het apparaat hersteld wordt of nieuwe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Het bijgevoegde document kunnen wij helaas niet openen door een fout op de website. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Samsung A3 smartphone