Klacht: Toestel ongerepareerd teruggestuurd als “gerepareerd’. weer retour Dynafix

op 19 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Defecte Googel Nexus 5X (binnen garantietermijn)
Toestel op 8 augustus verzonden. 23 augustus defect retour ontvangen.
23 augustus voor de tweede maal naar Dynafix verzonden. Tot op heden (19 sept) toestel nog steeds niet retour ontvangen.

Diverse mailtjes naar Dynafix gestuurd, alleen maar standaard reacties ontvangen dat de reparatie in behandeling is of reparatie is momenteel in de afrondende fase. Je kunt het toestel spoedig retour verwachten.

Mijn toestel is nu twee maanden onderweg ter reparatie.

Machtspositie wordt wel erg uitgebuit door Dynafix

Gewenste Oplossing:

een werkend toestel, of een nieuw vervangend toestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 september 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

We hebben inmiddels bevestiging gekregen vanuit de logistieke afdeling dat het toestel is uitgeboekt en verzonden. Zij hebben het toestel via koeriersdienst DHL verstuurd. Wegens privacy redenen mogen wij geen track & trace nummer op klacht.nl plaatsen. De levering van het toestel staat echter ingepland voor vandaag (21-09-2017).

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Debengel