Klacht: Toestel ongerepareerd teruggestuurd als “gerepareerd’. Dynafix liegt en reageert niet.

op 16 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Slechtste. Service. Ooit. Toestel opgestuurd, is DRIE WEKEN weg geweest, zonder enige communicatie. Toestel is uiteindelijk onder garantie “gerepareerd” door een “externe reparateur” en terug gestuurd in EXACT DEZELFDE STAAT als ik het heb opgestuurd. Met andere woorden: er is NIETS gebeurd en Dynafix claimt dat het toestel is gerepareerd. Elke keer als ik bel, krijg ik talloze excuses, maar ondertussen heb ik elf onbeantwoorde mails gestuurd en zijn er vier deadlines verlopen waarop Dynafix mij gegarandeerd heeft meer informatie en een oplossing te bieden.

Dynafix reageert niet op mails. De enige manier om met ze in contact te komen, is hun frauduleuze telefoonnummer, dat 45 cent per minuut kost en waarbij je zonder enig pardon van derde in de wachtrij naar vijfde in de wachtrij geplaatst wordt. Kom je er eenmaal door, dan krijg je talloze excuses te horen als “uitzondering”, “fout in het systeem”, “miscommunicatie” en elk ander excuus dat je kunt verzinnen om de consument voor te liegen en een daadwerkelijke oplossing achterwege te houden.

MIJN TOESTEL GEREPAREERD. Zoals Dyafix aanvankelijk binnen 5-10 werkdagen beloofde. Zoals Dynafix de eerste keer, na DRIE WEKEN, claimde. Zoals nu, vijf weken later, nog steeds niet gedaan is!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

2 maanden geleden - RMA: iRMADRPI14888240 Officiele garantiestatus vanuit zowel Dynafix als LG na het behandelen van mijn toestel: Garantie: JA

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wanneer wij de gegevens in het systeem erbij zoeken zien we dat verschillende collega's al meermaals navraag hebben uitgezet bij de externe reparatiedienst. Vooralsnog hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. We hebben dit nu via een andere weg laten gaan en gaan ervan uit dat we snel reactie zullen ontvangen. Vermoedelijk zal de externe reparatie wel gaan vragen om het toestel terug te sturen zodat zij deze klacht nogmaals kunnen beoordelen. Zodra er meer bekend is laten wij u dit hier direct weten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Wederom leugens vanuit Dynafix. Ik zou vrijdag teruggebeld worden ("in ieder geval vóór het weekend, meneer") en ben niet gebeld. Ik zou reactie krijgen op mijn mail: geen reactie op de mail gehad. Deze reactie hier is de eerste reactie die ik van Dynafix krijg, en alsnog wordt er niets gezegd. Ik ben nu al ruim zes weken aan het proberen mijn toestel gerepareerd te krijgen en er gebeurt gewoon helemaal niets. Ik weiger voor de zesde keer voor 45 cent per minuut te bellen, en op mijn mails wordt niet gereageerd. Ik heb inmiddels meer dan twaalf ontvangstbevestigingen gehad, zonder ook maar een enkele reactiemail te ontvangen. Via deze site is de eerste keer dat Dynafix reageert, en ze reageren nog steeds niet op de gepleegde fraude. Mijn toestel is al "gerepareerd" binnen garantie. Er is echter niets gedaan met mijn toestel.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zolang wij geen reactie krijgen vanuit de externe reparatiedienst kunnen wij u ook niet van meer informatie voorzien. Zoals aangegeven hebben we nu een navraag uitgezet via een andere weg. Zodra hier een reactie op komt laten we dit direct weten. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Geweldige reden om dan maar helemaal niet te reageren op mijn vragen via de mail. Of terug te bellen wanneer jullie dat beloven. Klasse, Dynafix. Echt, klasse. Reken maar dat ik mijn toestel bij verzending van alle kanten fotografeer. Jullie hebben al een keer fraude gepleegd, dus het zou mij niets verbazen als jullie nu opeens zeggen dat mijn toestel "beschadigd" is en "buiten garantie" valt. Terwijl ik zwart op wit heb staan -vanuit jullie én LG zelf- dat het toestel niet alleen binnen garantie is, maar zogenaamd al gerepareerd is. Maar blijf vooral liegen. Maakt mijn zaak alleen maar sterker.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Wederom een mail gestuurd naar Dynafix, wederom geen reactie. We zijn inmiddels alweer VIJF dagen voorbij de dag dat Dynafix mij verzekerd heeft dat ik terug gebeld zou worden, en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik schat de kans dat mijn toestel daadwerkelijk gerepareerd gaat worden als nihil. Dynafix heeft NIETS gedaan om tot een nette oplossing te komen, en grijpt terug naar zwakke excuses, verschuiving van schuld en vooral het weg rennen van elke verantwoordelijkheid die zij als reparateur hebben. Ik hoop dat de mensen die dit lezen en overwegen met Dynafix in zee te gaan, eerst ELKE ANDERE OPTIE proberen. Dynafix liegt, Dynafix fraudeert, en Dynafix doet werkelijk NIETS om je probleem op te lossen. Het is nu bijna twee maanden sinds Dynafix mijn toestel heeft opgehaald en er is nog werkelijk NIETS gedaan om het te repareren. Terwijl het een gloednieuw toestel, zonder schade en met volledige garantie is.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wanneer wij andere mogelijkheden zouden hebben om in contact te komen met de externe reparatiedienst dan zouden wij deze direct benutten. Deze hebben wij echter niet. Dit is al via een hogere afdeling opgepakt en zij zullen de externe reparatiedienst ook benaderen. Zolang wij echter geen reactie krijgen kunnen wij niet definitief aangeven wat er dient te gebeuren. We kunnen u direct vragen om het toestel opnieuw aan te melden ter reparatie echter zouden wij graag eerst duidelijkheid vanuit hun ontvangen zodat we precies weten wat er tijdens de vorige reparatie is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Ik heb geen geduld meer voor nog meer leugens dus ik kan jullie wel vertellen wat er gebeurd is: helemaal NIETS. Maar de officiële verklaring op de service bon is "firmware update uitgevoerd". Je weet wel, zoals ik de afgelopen weken al tientallen keren heb aangegeven!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - "You are blocked from following @DynafixNL and viewing @DynafixNL's Tweets." Serieus, Dynafix? In plaats van met gekrenkte ego's kritiek onterecht verwijderen en consumenten blokkeren, is het wellicht een idee daadwerkelijk je werk te doen en ervoor te zorgen dat die kritiek er niet is.. Daar ooit over nagedacht? Wat een verschrikkelijk onprofessioneel zooitje oplichters werkt er bij jullie, zeg!

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Daar wij geen reactie krijgen vanuit de externe reparatiedienst over deze case en op geen andere manier met hun in contact kunnen komen willen wij u vragen om het toestel opnieuw aan te melden ter reparatie. Wij zullen het toestel dan weer naar hun versturen zodat zij de klachten nogmaals kunnen beoordelen. Mocht u het niet eens zijn met deze procedure, dan kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht bij de fabrikant zelf voor te leggen. Het betreft hier hun eigen reperateur waarbij wij alleen de aanmeldingen en het transport verzorgen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - En wie gaat ervoor betalen om het toestel bij de "externe reparatiedienst" te krijgen? Ik heb jullie al betaald. Het is niet mijn schuld dat jullie het toestel terug sturen zonder dat er wat mee gedaan is.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Laat dus duidelijk zijn dat Dynafix/DrMobile, een bedrijf dat VOLLEDIG draait om de reparatie van toestellen, en zich als zodanig adverteert, ronduit weigert een toestel te repareren. Ik heb het toestel bij jullie aangemeld ter reparatie. Ik heb hiervoor betaald. Dat jullie oplichters zijn die niets zelf doen, zou niet mijn probleem moeten zijn. Ik heb een overeenkomst met JULLIE afgesloten, niet met jullie "externe reparateur". Jullie zijn momenteel in gebreke door die overeenkomst niet na te komen. Het is jullie verantwoordelijkheid dit op te lossen.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Overigens kan ik mijn toestel niet eens ter reparatie aanbieden, gezien Dynafix niet op mails reageert. 21 mails nu zonder ENIGE REACTIE.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, De aanmelding dient evenals de vorige keer te gebeuren via de volgende website: https://www.drmobile.eu Hier mag u kiezen voor "zelf insturen". Wanneer u ons na de aanmelding voorzien van het nieuwe iRMA nummer zullen wij zelf zorgen dat er een afhaling van het toestel gaat plaatsvinden. Let er op dat u tijdens de aanmelding niet kiest voor afhaling aan de deur. Doet u dit wel, dan zullen wij de kosten niet dekken. Wij plannen hiervoor na afloop van de aanmelding via een andere weg een afhaal voor in. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - En welke garantie heb ik dat mijn toestel deze keer WEL gerepareerd worden, en ik niet vervolgens weer twee maanden dit zelfde gezeik heb?

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, De externe reparatiedienst had dit probleem tijdens de eerste reparatie al moeten verhelpen. Wij kunnen u zelf geen garantie geven daar we deze reparatie niet zelf uitvoeren. We gaan er echter van uit dat zij tijdens een repeat reparatie extra goed kijken en de klachten ook verhelpen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Op welke basis gaan jullie daarvan uit? Jullie kunnen blijkbaar niet eens een reactie krijgen van ze, terwijl jullie claimen de afgelopen vier weken herhaaldelijk contact te hebben opgenomen.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, We baseren dit op onze eerdere, jarenlange ervaringen met deze reparatiedienst. Dat zij geen reactie geven ondanks de meerdere contactpogingen is ons ook een raadsel. Dit staat echter los van het percentage succesvolle reparaties welke zij hebben uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:24 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Lesley01

1 maand geleden - Het feit dat jullie deze klacht afsluiten als “afgehandeld”, puur om jullie percentage te spekken, bewijst maar weer hoe misleidend, leugenachtig en frauduleus jullie zijn.

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:02 geantwoord

Dynafix heeft geen oplossing geboden, neemt geen verantwoordelijkheid en schuift schuld naar een ander voor de dingen die zij doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lesley01