Klacht: Toestel ongerepareerd retour

op 01 februari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn Iphone heb ik sinds 1,5 maand opeens lade hij heel langzaam op en binnen 2/3 uur was de accu van 100% naar 0% ook reageerde de telefoon soms niet meer op het touchscreen of liep vast, na contact te hebben gehad met vodafone zakelijk zou op maandag een courier komen, echter kwam deze niet ik weer met vodafone gebeld na 10 minuten kreeg ik telefoontje terug ze hadden geen 32 GB op voorraad als vervangend toestel vandaar waren ze niet gekomen. uiteindelijk kwamen ze vrijdag om het toestel te halen en wat kreeg ik een 5 GB toestel……..
nouja dit maar geaccepteerd na een week kwam mijn toestel retour uitgevoerde reparatie: Software update ????? ( de meest recente versie stond er al op) dus op hoop van zege probeer ik het toestel op te laden, helaas na 3 kwartier sprong hij aan dus nog altijd hetzelfde probleem….. ik heb het toestel opgeladen en het liep weer net zo snel leeg dus er is gewooon niets gebeurd

een gerepareerd toestel.....

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Dynafix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 07 maart 2014 om 08:39 geantwoord

Op 5 februari meneer gebeld en afgesproken te mailen. Meneer was nog in overleg met VF. Op 6 februari gemaild, echter nooit een reactie ontvangen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S.Boltong