Klacht: Toestel nog steeds niet geleverd na meer dan een maand

op 23 oktober 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

op 18 september 2017 heb ik een zakelijk abonnement aangevraagd bij gsmweb. Je zou binnen 1 dag antwoord krijgen. Na 2 dagen heb ik zelf maar gebeld en gemaild en uiteindelijk na 8 dagen – 26 september 2017 krijg ik een standaardmail dat de abonnement actief is op genoemde dag. Ik blij en verwachte het toestel binnen 1 a 2 dagen in huis. 27 september ontvang ik mail met excuus voor de late reactie -hoe bedoel je, na 7 dagen???- dat abonnement actief is sinds 26 september, maar toestel 1 a 2 weken duurt voordat ik het in huis heb. Vond het verschrikkelijk jammer, maar oké, 1 a 2 weken is nog overkomelijk. Na 2 weken, geen toestel en geen communicatie. Weer gebeld, kreeg een zeer chagrijnig en onvriendelijke medewerker aan de lijn, hij zegt dat er uitleverproblemen zijn en als hij dat zegt is dat het ook. Ik leg hem uit dat ik een abonnement heb afgesloten bij dezelfde provider als huidige abonnement en toestel zou binnen 2 dagen worden geleverd. Is ook gebeurd, maar waarom moet het bij gsmweb zolang duren. Toen werd er gezegd dat als zij de toestel niet bij de provider besteld, dus daarom is er uitlever problemen. Ik heb toen het gesprek geëindigd, want desbetreffende medewerker weet het beter en heb later weer met gsmweb gebeld. Toen kreeg ik antwoord dat het wel aan de provider ligt en ik heb toen de provider gebeld en volgens hun zijn er geen uitlever problemen en kan gsmweb via een speciale kanaal bij de provider een toestel direct krijgen omdat het zolang heeft geduurd. Proceduren van gsmweb is ook niet correct, normaal gesproken gaan abonnement pas in na levering van zowel simkaart als toestel. Helaas geeft gsmweb niet thuis en na dreigement over annulering, wat niet kan met een zakelijke abonnement, heb ik dinsdag een mail ontvangen en ik zou toestel nu op de 24e ontvangen, dat geldt ook voor de mail van woensdag, maar nu komt het leuke, donderdag ontvang ik een status opdate en leverdatum is een dag verschoven, vrijdag idem en wederom is leverdatum een dag verschoven. Weekend geen mail ontvangen en vandaag weer een mail ontvangen, nu is leverdatum 5 dagen verschoven. Eerste geven ze niet thuis, nu wordt leverdatum constant verschoven en ik heb nu een mail ontvangen dat het aan TMobile ligt en dat de problemen nu eindelijk is opgelost en dat ik volgende week het toestel kan verwachten. Ik heb eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in gsmweb en vind het een verschrikkelijk slecht bedrijf. Beloftes worden niet nagekomen, onvriendelijk personeel.

Ik wil niet langer wachten op het toestel, 24 oktober zou ik het toestel ontvangen. Ik wil mijn toestel niet later dan 27 oktober as ontvangen en ik wil graag een compensatie voor de toestelbetaling vanaf 26 september tot heden, want als gsmweb wat klantvriendelijker was hadden zij bij de provider mijn toestel allang in huis kunnen hebben, want zij hebben een speciale afdeling die deze zeer snel kunnen afhandelen, maar daar nemen ze helaas niet de moeite ervoor, want ze weten dat we niet onder een zakelijk abonnement uit kunnen. Je zit er namelijk aan vast.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ETang