Klacht: Toestel nog steeds niet geleverd

op 30 november 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 september 2016 heb ik een bestelling gedaan bij gsmweb.nl voor de de iPhone 7 Plus 32GB Rose Gold in combinatie met T-Mobile abonnement verlenging ( 24 mnd). Op de pagina stond een levertijd van 2 tot 4 weken.Vandaag 30 november 2016 heb ik nog steeds de toestel niet! Waarom moet ik volle abonnement kosten, incl iPhone 7 plus 32Gb bedrag maar ZONDER iPhone betalen? En ook gsmweb heel vaak telefonisch niet te bereiken!
Het slaat nergens op.

Voor mij de laatste keer via gsmweb.nl

Gewenste Oplossing:

Mijn toestel iPhone 7 Plus 32GB Rose Gold snel mogelijk leveren!
Compensatie van abonnement kosten en compensatie van lange wachttijd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Alle klachten die gemeld zijn door Schimmelweg-26