Klacht: Toestel niet op voorraad en geen contact

op 23 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 19 augustus een abonnement afgesloten bij tele2 via de site. Kort na deze bestelling kreeg ik meerdere mails, met de informatie dat zowel het toetsel als de simkaart niet op voorraad zijn.
Nergens op de site stond dat dit toestel niet op voorraad is, ik ging er vanuit dat ik het toestel uiterlijk maandag zou ontvangen.
Ik wil graag weten wanneer het toetsel weer leverbaar is, ik ga niet 2 weken wachten namelijk. Ik probeer al 3 dagen op verschillende tijdstippen verbinding te krijgen met de live chat. Echter is nooit iemand beschikbaar. Ook geven jullie aan online te zijn op twitter, van 8 uur tot 21 uur. Nou ik had gister een bericht geplaats in de middag, werd pas vandaag om 10:30 op gereageerd…
Ook was er een actie voor de VR-bril, bij bestelling tot 21 augustus kan je uiterlijk 4 september een bril claimen. Dankzij de tele2 ga ik deze actie mislopen , verwacht ik.

--> Wanner mijn toestel deze week nog geleverd wordt.
--> Wanneer de klantenservice eindelijk ook online reageert !

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magda74