Klacht: Toestel niet onderzocht maar wel prijsopgave gekregen

op 10 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel is bij dynafix terecht gekomen door gsmweb omdat ik een accuprobleem had. En omdat er onderaan een kleine beschadiging zit zegt dynafix dat me scherm gebarsten is en daarom bijna 300 euro moet betalen. Ik wil die beschaiging niet maken maar mijn accu probleem. Ze vragen zogenaamde onderzoekskosten van 50 euro?!! Terwijl er geen onderzoek is verricht anders was duidelijk dat het accuprobleem niets met de beschadiging te maken had en dan als laatste vragen ze om anders afstand te doen van me toestel?? Hahah die meen je toch niet.. lekker makkelijk van ze want die telefoon kunnen ze natuurlijk gebruikenverkopen. Ik voel mij dus belazerd door dynafix.

Mijn accuprobleem die onder garantie valt repareren, of echt onderzoek verrichten dat het accuprobleem nooit door een val kan komen en anders mijn toestel (kosteloos) terug sturen dan laat ik die wel via reparatiecenteum van telfort maken of via een telefoonzaak.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Fa

3 maanden geleden - Dat is prima. iRMAGSMW15619202. Ik hoop dat u tot een redelijke en vooral eerlijke oplossing kunt komen

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Fa

3 maanden geleden - Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Op 10 september 2018 heb ik deze klacht ingediend.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 20 september 2018 om 09:48 geantwoord

Geachte mevrouw Fa,

De reparatie is uitgevoerd conform de voorwaarden van de fabrikant. Wanneer u het niet eens bent met deze beoordeling kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht in te dienen bij de garantieverlener (fabrikant). Wij kunnen spijtig genoeg niets voor u betekenen in deze zaak. De prijsopgave is terecht opgemaakt en zal ook gehandhaafd blijven.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 20 september 2018 om 10:11 geantwoord

Niet mee eens, maar heb besloten toch maar te betalen omdat ik me telefoon gewoon terug wil zit al een maand zonder. Dynafix wil en moet persee geld verdienen op deze maniee en houd helaas geen rekening met de klant. Maar dit was een wijze les en de eerste en laatste keer met Dynafix in zee gegaan

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Fa