Klacht: toestel niet goed

op 31 maart 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuw toestel blokkeerde tijdens het instellen. Heb hem teruggestuurd en nu geven ze aan dat het toestel beschadigd is en dus geen nieuwe kunnen sturen. Heb helemaal geen nieuw toestel nodig deze repareren was voor mij genoeg. Maar het verhaal ophangen dat het toestel beschadigd is gaat er bij mij niet in. Toestel een halve dag in bezit gehad.

Ik was zeer tevreden over de gang van zaken tot dit moment van dat het toestel beschadigd zou zijn. Ik ben tevreden als het toestel gewoon weer werkt zo als het hoort.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 02 mei 2016 om 09:39 geantwoord

Beste klant,

Uit ons systeem begrijpen we het toestel op 18 april 2015 is verzonden naar uw huis adres. Het toestel is inmiddels gerepareerd en naar u retour gezonden, wij gaan er derhalve vanuit dat de klacht is opgelost. Mochten er nog problemen zijn met uw telefoon dan horen wij het graag!

In het vertrouwen u volledig te hebben geïnformeerd.

Belsimpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door marcel lieffen