Klacht: Toestel niet geschikt voor app ondanks gewenste systeemvereisten.

op 04 april 2013 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb een Samsung Galaxy Txt met androidversie 2.3.6 waarop de ING app niet geinstalleerd kan worden. Dit vind ik zeer vervelend omdat ik de app regelmatig gebruikte op mijn oude telefoon (Blackberry). Met het zoeken van een nieuwe telefoon heb ik er nog extra opgelet welke versie van Android
benodigd was om o.a deze app te kunnen downloaden.
Jullie vermelden op jullie website dat je minimaal versie 2.1
nodig hebt voor de app. Dit is onjuist en zeer misleidend.

M.Beumer

Gewenste Oplossing:

App kunnen downloaden en gebruiken op nieuwe telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 april 2013 om 17:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michelle,

Vervelend dat het niet lukt om de Mobiel Bankieren app op jouw Samsung Galaxy te installeren. Hiervoor is inderdaad minimaal Android 2.1 vereist. Je geeft aan dat je gebruikmaakt van Android 2.3.6. Je zou de app dus moeten kunnen installeren.

Ik raad je aan telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op telefoonnummer 0900 1958 (10 ct/m) zodat mijn collega jou kunnen helpen met het installeren van de app.

Ik ga er vanuit dat ik je hiermee voldoende hebt geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle1988