Klacht: Toestel niet gerepareerd, maar wel verzekeringskosten en eigen risico’s betaald

op 22 januari 2014 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Oktober 2012 toestel retour gestuurd, kreeg ik een ‘nieuw’ toestel terug met een neppe camera erin. Dit bleek nadat ik langs de Samsungstore was geweest.

September 2013 toestel retour gestuurd naar aanleiding van andere complicaties. Inmiddels januari is het toestel vier keer ter reparatie gestuurd vanaf september 2013. Krijg ik nu doodleuk een e-mail dat mijn telefoon niet wordt gerepareerd, aangezien mijn contract is verlopen. ARE YOU FREAKING KIDDING ME?!

Ik heb tweemaal eigen risico betaald voor de reparatie, beide keren een ongerepareerd toestel gehad, ofwel een toestel met problemen.

Zoveel geziek gehad met dit bedrijf. Zo hadden ze mij beloofd een leentoestel te geven. Notabene het idee van een klantenservicemedewerker van hun. Blijkt ineens dat dit niet eens bij hun mogelijk is?

IK RAAD EWP IEDEREEN AF!

Eigen risico terug en een NIEUW toestel of geld terug van het toestel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EWP European Warranty Partners SE

Heeft op 02 juni 2014 om 11:10 geantwoord

Op 28-05-2014 heeft onze customer service per e-mail een oplossing aangeboden. De schade wordt uitbetaald en de verzekering is beeindigd. De klant is tevreden met de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door EWPklacht