Klacht: toestel kapot bij ontvangst

Jbijma op 06 april 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 16 maart jl. heb ik een samsung s9 ontvangen, welke bij ontvangst al kapot was. Hiervoor heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie en ik moest hem opsturen ter reparatie. Hierbij heb ik nog specifiek gevraagd naar de duur van het proces ener werd me vertel dat ik binnen 1 week een nieuw toestel zal ontvangen en anders binnen 2 week een gerepareerde toestel. Er kwam op 27 Mrt op van dynafix te staan dat hij werd gecredit, dus een nieuw toestel. Hiervoor heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen met de vraag hoe nu verder. Er werd hierbij mij toegezegd de duur nog niet bekend was en dat het naar de backoffice is gestuurd. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon annuleren, dit kon niet terwijl ik nog wel binnen de 14 dagen retourplicht zat, maar als ik woensdag 4-04 nog niks had gehoord, wat het geval is, dan kon ik annuleren. ik heb dus 3-04 weer gebeld en toen bleek dat ik niet kon annuleren, maar uiterlijk zal ik 05-04 een bericht krijgen van jullie zodat ik weet waar ik aan toe ben. Vandaag 6-4 weer contact opgenomen omdat ik wederom niet op de hoogte ben gehouden en weer geen bericht heb ontvangen. Kortom, steeds verkeerd ingelicht a vanuit jullie geen duidelijkheid. Is dit de service wat jullie garanderen Door mij worden jullie niet meer aangeraden!

Ik zal tevreden zijn als ik de service en begrip zal ontvangen wat ik van jullie verlang. Ook zal ik graag willen dat ik of kan annuleren, of een goed toestel krijg enige compensatie voor ca.3 week geen mobiel hebben waarvoor ik moet betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door