Klacht: toestel gerepareerd maar met ontbrekend simkaarthouder terug gekregen

op 29 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

wat een totaal slecht, onredelijk en een schofterig bedrijf is dit,, snap niet dan Samsung zaken met hun doen! Je geeft je telefoon in goed vertrouwen af en krijgt hem kapot retour, de data overdracht werkte niet, gebeld met tele2 via hun naar Samsung en daarna naar dynafix, alle instructies keurig opgevolgt, backup gemaakt en toestel terug in fabriekstand simkaart eruit gehaald een paar dagen later krijg ik hem terug en 4 dagen later wil mijn zoon toestel weer activeren en backup terugzetten, blijk simkaart houder te zijn verdwenen, ik gebeld…tele2… Samsung… dynafix, krijg ik te horen dat ik een mail moet sturen dat gedaan krijg ik een korte mededeling terug dat ik te laat met manco melding was en mijn simkaarthouder niet terug krijg…kreeg een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon die me afsnauwde dat het mijn eigen schuld was en ze bleven bij hun standpunt…zeer onbeleefd en schofterig!!!!!!!

NIEUW TOESTEL!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben deze klacht reeds vandaag met u besproken via Facebook en willen u dan ook vragen om alle communicatie via 1 platform te laten verlopen. Mocht u nog verdere vragen en of opmerkingen hebben, dan helpen wij u daar graag verder! Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 mei 2017 om 12:30 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door bettyblik